Post by meiliytitire on Feb 4, 2022 17:26:51 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Tycoon 2022 version ▞▞▞
Interessant spel! Ik heb de 6e verdieping bereikt (het Chinese restaurant) en het gaat op slot. Ik kan niet meer spelen. Alsjeblieft, wat is er mis? Ik wil heel graag verder spelen, maar het lijkt erop dat ik gewoon vastzit!
Het is geen goede app. Het is het ergste ooit. Op 1to4-niveau is het goed, maar op het 5e niveau is het een erg slechte app en het is alleen hoofdpijn. Ik heb dus maar één ster gegeven.
Ik heb een voorraad! Los het probleem op en ik zal jullie een zeer goede prijs geven.👍
geweldig
Het is goed, maar er komen veel mensen tegelijk binnen in je eerste restaurant en er is maar één ober?
Cooking tycoon is het erg goede spel op mijn telefoon.
Deze game is echt goed, het is de beste kookgame tot nu toe.
Ik vind het niet leuk omdat de personen niet al te aardig zijn en de gerechten al worden herhaald?
City Train Driver- Train Games Przygodowe duf
Ik hou van dit spel.. maar zou willen dat we onze voortgang ergens konden opslaan..
Dit spel is erg leuk, maar als je geen edelstenen hebt, zal het erg moeilijk zijn om te spelen.
Niet slecht
Oh god, ik ben stuk op niveau 40, de man komt gewoon en zit en hij geeft ook geen bevelen 2 dagen over, doe alsjeblieft iets. En ik wil dit spel niet verwijderen omdat ik er dol op ben het is te geweldig spel maar ik ben stuk op niveau 40 plz dus iets ervan
Ik hou van dit spel, maar het is altijd moeilijk om meer dinmonds te houden om op te stoken en dan moet ik het verwijderen en dat maakt me 😢 maar het is geweldig
Ik ben echt dol op dit spel. Ik heb een bug. Ik zit in niveau 20 en dag 59 heb ik 37 klanten nodig, maar na het voltooien van 36 bleef het hangen en kwam er geen klant meer en ik wil het niet opnieuw beginnen 😐
Het spel is cool en interessant
Ik hou van het spel, geen klachten van mij, behalve dat ik het andere voedsel nodig heb om te ontgrendelen, maar ik heb er geen probleem mee, behalve dat het spel fantastisch en plezierig is, bedankt voor het geweldige spel👍👍👍👍👍👍👍💕 💕💕
het is geweldig omdat het gewoon snel 3,1 download, het is leuk en ze zijn hier geen Aps, dus je bent vrij om te spelen, dus ik geef het een vijf sterren en upgrade het een leuk spel
Ik heb veel plezier. Maar ik heb ook een saaie tijd.
het spel is goed ... ik zou het vijf sterren hebben gegeven, maar er is een probleem met het spel ... soms komen van de 40 bestellingen er maar 38 en soms stopt het spel met werken ... doe er alsjeblieft iets aan
Cooking Tycoon სხვადასხვა ezkk
spel breekt elke keer op hetzelfde punt. Ik ging helemaal naar de 4e verdieping, ontgrendelde twee gerechten en had bijna genoeg voor de serveerster. Maar ik had sommige artikelen niet op voorraad en het bevroor omdat er niet genoeg klanten waren. Na een tijdje heb ik opnieuw geinstalleerd. Kwam op hetzelfde punt, zorgde ervoor dat je ALTIJD alles op voorraad had, en op exact dezelfde plaats is het spel bevroren. Ik heb alle 27 klanten bediend en het is gewoon bevroren. Klanten lopen door de deuropening en verdwijnen dan. Zal 5 sterren geven als het is opgelost.
Deze game is automatisch goed, maar een probleem dat ik ermee heb, is dat ik het moeilijk vind om naar de volgende categorie te gaan, en ik heb ook problemen met het kopen van keukenartikelen, munten enzovoort.
het is het beste spel dat ik nog nooit heb geprobeerd. Ik ben echt dol op en ben dol op de recepten. Het is nu mijn favoriete spel. Het heeft weinig toevoegingen, maar niet zoals andere games die ik ooit eerder had geprobeerd. Ik zou het een miljoen sterren geven. dit spel.
Niet zo leuk
Deze app is goed voor kinderen, jongens, download deze app, dit is goed voor jou.
Ik ben dol op het spel ... maar nadat ik verder was gegaan, veranderde ik mijn telefoon en verloor ik alle gegevens van het spel😩 andere games hebben een back-up of gebruiken Google Play en dat helpt veel, kijk er alsjeblieft naar
Zo leuk
Het is geweldig, maar ik heb de crash ook meegemaakt, de klerk zit daar, maar de ober komt nooit Fix dit plz
Ik vond het echt geweldig 😍 omdat het spel leuk is. We kunnen het spelen om een nieuw restaurant en een nieuw menu te krijgen. Ik vond het zo leukhhhhhh! 💞 Blijf doorgaan om een geweldige game voor ons te maken 👍🏻💪🏻💕
Uitdagend en dat is wat ik leuk vind, het is ook leuk, nieuwe restaurants ontdekken is cool. het spel is geweldig.
Cooking Tycoon სხვადასხვა ezkk
Ik hou echt van dit spel, maar de fout is dat de gezondheidsvrouw zo gierig is om een gewone C te geven! 😮😮En af en toe kunnen de resterende twee of drie klanten een tijdje niet komen, het is echt frustrerend😔😔😔😔😔 corrigeer deze fouten alstublieft😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Het is goed om te spelen, maar soms gewoon saai
De game lijkt zo goed, maar er is iets dat me er meestal boos over maakt...voor nu heb ik het voor de derde keer gedownload..
Ik aarzelde om het te downloaden vanwege beoordelingen, maar toen ik het probeerde te downloaden. Het was eigenlijk wel leuk😊 en het kostte maar een kleine mb. Ik geniet van mijn 15 minuten. Spelen
Ik ben dol op deze game, het heeft elk detail over een maagrestaurant. Eigenlijk werd ik er verliefd op. Het was alsof ik het kon zien toen ik mijn ogen sloot, luister naar Becky G song Shower) wat er nu over was, was de bruiloft, maar het doet me pijn om te zeggen dat we uit elkaar gingen op niveau 25 ineens kwamen er geen klanten tot nu toe ik had het moeten beoordelen met 3 🌟 maar het deed me pijn 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Het is het beste, het is waar dat sommige dingen duur zijn, maar wat maakt het uit, ik vind het geweldig, je moet het proberen?
Dag 232 56/59 klanten Level 37 Ik was al op dit punt toen plotseling klanten die het restaurant binnenkomen voor de voordeur verdwijnen en niet verder naar binnen lopen in het restaurant zelf. (Ghost yernn?? 😆) Ik geniet er al van en toen gebeurde deze fout. Nu wil ik dit uit frustratie heel graag de-installeren, grr. Laat me van gedachten veranderen. Ik hoop. Bedankt.
Cooking Tycoon dat is een leuke en mooie game download het dan ga je zelf zien. dat het een mooie en leuke spel is 😻❤️💝💖💕
het was een geweldige ervaring. Ik werd nerveus toen er klanten waren die mijn restaurant verlieten, maar het lukt me nog steeds om mijn andere klanten te bestellen.
Magnat culinaire Grand public tkui
Magnat culinaire Grand public tkui
Zo goed, maar het kan veel beter, maar niet slecht aap het is een betere aap
Het is een goed spel